Головна » Статті » Мої статті

Рекомендації вчителям природничо-математичних дисциплін з патріотичного виховання
Рекомендації вчителям природничо-математичних дисциплін

Природничо-математичні дисципліни мають потужний гуманітарний потенціал, який варто використовувати в патріотичному вихованні учнів. Він полягає у:
 висвітленні історії фундаментальних наук, життєдіяльності їх творців, внеску українських науковців і винахідників у розвиток цивілізації;
 використанні методів навчання (спостереження, вимірювання, експеримент), які сприяють формуванню в учнів громадянських позицій, людських якостей, критично-аналітичного та технічного мислення.
Рекомендуємо такі напрями роботи
щодо патріотичного виховання:

1. Організація зустрічей із педагогами – учасниками АТО.
2. Розкриття ролі фундаментальних наук у забезпеченні стабільного розвитку держави, її конкурентоспроможності й обороноздатності.
3. Використання ціннісного потенціалу громадянських і моральних якостей учених-природничників, математиків і кібернетиків для виховання в учнівської молоді патріотичного ставлення до своєї держави, народу.
4. Розкриття внеску українських учених-природничників і математиків у розвиток світової науки.
5. Розкриття внеску українських учених-кібернетиків у розвиток світової ІТ-галузі.
6. Ознайомлення учнів із діяльністю та досягненнями наукових установ, підприємств України.
7. Систематичне інформування учнів про участь українських науковців у сучасних дослідженнях, розроленнях нових технологій тощо.
8. Організація екскурсій (реальних і віртуальних) на підприємства, до науково-дослідних установ, мальовничих куточків, заповідних територій Миколаївщинита України.
9. Розв’язування та складання учнями задач (розрахункових, якісних, експериментальних) з історичними матеріалами.
10. Розроблення уроків і позакласних заходів у рамках обласного методичного проекту «Математична подорож стежинами Миколаївського краю».
11. Оновлення демонстраційних матеріалів до навчальних занять сучасними фактами (фото-, відео-; Вікі-, статичні дані).
12. Формування практичних навичок і вмінь учителів та учнів з надання першої медичної допомоги в нестандартних ситуаціях.
13. Розроблення учнівських проектів із використання в польових умовах таких практичних життєвих порад учасників АТО, як:
 здобування вогню;
 знезараження питної води;
 захист від укусів комах і тварин;
 особливості зберігання харчових продуктів;
 методи нейтралізації шкідливих хімічних речовин.
13.Пошук технологій захисту військового одягу від дії шкідливих речовин.
14. Організація пошукової самостійної роботи учнів в архівах, музеях.
15. Використання патріотичних висловів вітчизняних учених та зарубіжних про українських науковців та винахідників.
16. Відзначення ювілейних дат: від дня народження українського вченого; від дня заснування наукової теорії або винаходу українського вченого.
17. Вивчення пам’яток природи в історії рідного краю та України.
18.Участь вихованців ДНЗ та учнів ЗНЗ у діючому обласному екологічному проекті «Приєднайся до Дня довкілля – посади калину» (на відзначення 200-річчя від дня народження Тараса Шевченка):
 флеш-моб «Приєднайся до Дня довкілля – посади калину» (ІІ етап);
 створення «зелених класів» у рамках обласного проекту.
19. Виховання дбайливого, господарського ставлення до природи рідного краю в системі екологічної освіти.
20. Застосування українознавчого матеріалу, пов’язаного з народними традиціями, звичаями, народною медициною, національною етнічною обрядовістю, народним агрокалендарем.
21. Забезпечення наступності поколінь через участь вчителів та учнів в обласному навчальному проекті «Ланцюг поколінь».
Категорія: Мої статті | Додав: Irina171717 (23.11.2014)
Переглядів: 709 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 1
1 Irina171717  
0
Актуально

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Меню сайту
Форма входу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 221