ПАМ'ЯТКИ УЧИТЕЛЮ
« Щоб урок, був ефективним»
• На помилках учаться. Помилки навіть потрібні для навчального процесу.Діти не мають боятися припуститися помилки.
• Давайте дітям можливість максимально виявити свою ініціативу. Учіть учнів самостійно думати і працювати.
• Творче ставлення до роботи й навчання - - запорука ефективного уроку.
• Не у всіх дітей вистачає терпіння та наполегливості поступово переходити від простого до складного. Не дозволяйте учням не вірити у свої сили.
• Якщо ваш голос виказує ваше роздратування, розчарування та зневіру,діти запам'ятають саме ці емоції, а не мудрість, яку ви намагалися до них
донести.
• Кожен учень по-своєму сприймає матеріал. Зважайте на це.
• Найкращий той діалог, у процесі якого діти відгукуються не на слова, а на думки.
• Добрій пам'яті передує пильна увага.
• Думки учня набагато продуктивніші за думки вчителя.
• Чогось навчить можна тільки практикою.
• Повторювати вивчений матеріал потрібно з інтервалами. Так економніше та ефективніше.
• Створюйте проблемні ситуації на уроках. Там, де немає вибору, немає мислення.
• Якщо дитина дивується - - вона починає мислити. Нові ідеї - - продукт творчої уяви.
• Зацікавленість - - найсильніша мотивація для навчання.
• Учіть дітей робити записи.
• Запам'ятовування матеріалу часто-густо залежить від його викладу. Про рівень учителя можна зробити висновок з того, як він уміє
висловлюватися.
• Є два основних мотиви, які формують поведінку людини: отримати винагороду й уникнути покарання. Застосовуйте ці мотиви на уроках.
• Якщо вчитель стоїть, він більше привертає до себе увагу дітей.
• Плануйте дискусії, диспути на уроці. Це посилює увагу дітей.
• Учитель не має говорити без упину. Діти не встигатимуть за його думками.
• Про те, наскільки цікавим є зміст уроку, робіть висновок не зі свого погляду, а з погляду учнів. Особливо ретельно готуйте початок уроку.
Часто саме від нього залежить успіх усього заняття.