План поетапної реалізації науково-методичної теми

«Підвищення рівня  професійної майстерності педагога

як умова всебічного розвитку учнів

та формування  ключових компетентностей  успішної особистості»

 

І етап    2016-2017рр

  1. Теоретичне вивчення стану проблемного питання в теоретичному та практичному аспектах.

Форми роботи : робота тимчасових робочих груп, проведення семінарів – практикумів, обговорення питання на засіданнях педагогічної ради (диспут) , методоб’єднань, самоосвіта, уроки – покази

ІІ етап    2017-2018  рр

  1. Вивчення та узагальнення педагогічного досвіду з питання формування ключових компетенцій учасників навчально-виховного процесу
  2. Розробка та апробація інноваційних технологій , спрямованих на підвищення ефективності навчально-виховного процесу в питанні формування і вдосконалення ключових компетенцій
  3. Діагностування. Аналіз та узагальнення результатів.
  4. Розробка , апробація та впровадження комплексу методичного забезпечення формування компетенцій учнів під час навчально-виховного процесу

Форми роботи: самоаналіз та аналіз результатів, діагностування, взаємооцінка , індивідуальні консультації, аналіз та систематизація матеріалів робочих та творчих груп, методичних об’єднань, засідання педагогічної ради (конкурс).

ІІІ етап     2018-2019 рр

  1. Комплексний аналіз результатів дослідження . Узагальнення досвіду.
  2. Оформлення та впровадження результатів дослідження. Розвиток творчої ідеї.

Форми роботи : творчі звіти, творчі портрети, конференції, педагогічні читання, методичні рекомендації, педагогічна рада (звіт)

 

 

 

План поетапної реалізації науково-методичної теми

«Інноваційна діяльність Новобузької ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1

як опорного закладу Новобузького освітнього округу № 2»

                     І етап       2013-2014 рр

Теоретичне вивчення стану проблемного питання в теоретичному та практичному аспектах.

Форми роботи : робота тимчасових робочих груп, проведення семінарів – практикумів, обговорення питання на засіданнях педагогічної ради (диспут) , методоб’єднань, самоосвіта, уроки – покази

                       ІІ етап     2014-2015  рр

  1. Вивчення та узагальнення педагогічного досвіду з питання формування ключових компетенцій учасників навчально-виховного процесу
  2. Розробка та апробація інноваційних технологій , спрямованих на підвищення ефективності навчально-виховного процесу в питанні формування і вдосконалення ключових компетенцій
  3. Діагностування. Аналіз та узагальнення результатів.
  4. Розробка , апробація та впровадження комплексу методичного забезпечення формування компетенцій учнів під час навчально-виховного процесу

Форми роботи: самоаналіз та аналіз результатів, діагностування, взаємооцінка , індивідуальні консультації, аналіз та систематизація матеріалів робочих та творчих груп, методичних об’єднань, засідання педагогічної ради (конкурс).

                     ІІІ етап . 2015-2016 рр

  1. Комплексний аналіз результатів дослідження . Узагальнення досвіду.
  2. Оформлення та впровадження результатів дослідження. Розвиток творчої ідеї.

Форми роботи : творчі звіти, творчі портрети, конференції, педагогічні читання, методичні рекомендації, педагогічна рада (звіт)

 

 

 

 

Меню сайту
Форма входу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 218