План поетапної реалізації науково-методичної теми
«Підвищення рівня професійної майстерності педагога
як умова всебічного розвитку учнів
та формування ключових компетентностей успішної особистості»
І етап 2016-2017рр
- Теоретичне вивчення стану проблемного питання в теоретичному та практичному аспектах.
Форми роботи : робота тимчасових робочих груп, проведення семінарів – практикумів, обговорення питання на засіданнях педагогічної ради (диспут) , методоб’єднань, самоосвіта, уроки – покази
ІІ етап 2017-2018 рр
- Вивчення та узагальнення педагогічного досвіду з питання формування ключових компетенцій учасників навчально-виховного процесу
- Розробка та апробація інноваційних технологій , спрямованих на підвищення ефективності навчально-виховного процесу в питанні формування і вдосконалення ключових компетенцій
- Діагностування. Аналіз та узагальнення результатів.
- Розробка , апробація та впровадження комплексу методичного забезпечення формування компетенцій учнів під час навчально-виховного процесу
Форми роботи: самоаналіз та аналіз результатів, діагностування, взаємооцінка , індивідуальні консультації, аналіз та систематизація матеріалів робочих та творчих груп, методичних об’єднань, засідання педагогічної ради (конкурс).
ІІІ етап 2018-2019 рр
- Комплексний аналіз результатів дослідження . Узагальнення досвіду.
- Оформлення та впровадження результатів дослідження. Розвиток творчої ідеї.
Форми роботи : творчі звіти, творчі портрети, конференції, педагогічні читання, методичні рекомендації, педагогічна рада (звіт)
План поетапної реалізації науково-методичної теми
«Інноваційна діяльність Новобузької ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1
як опорного закладу Новобузького освітнього округу № 2»
Теоретичне вивчення стану проблемного питання в теоретичному та практичному аспектах.
Форми роботи : робота тимчасових робочих груп, проведення семінарів – практикумів, обговорення питання на засіданнях педагогічної ради (диспут) , методоб’єднань, самоосвіта, уроки – покази
ІІ етап 2014-2015 рр
- Вивчення та узагальнення педагогічного досвіду з питання формування ключових компетенцій учасників навчально-виховного процесу
- Розробка та апробація інноваційних технологій , спрямованих на підвищення ефективності навчально-виховного процесу в питанні формування і вдосконалення ключових компетенцій
- Діагностування. Аналіз та узагальнення результатів.
- Розробка , апробація та впровадження комплексу методичного забезпечення формування компетенцій учнів під час навчально-виховного процесу
Форми роботи: самоаналіз та аналіз результатів, діагностування, взаємооцінка , індивідуальні консультації, аналіз та систематизація матеріалів робочих та творчих груп, методичних об’єднань, засідання педагогічної ради (конкурс).
ІІІ етап . 2015-2016 рр
- Комплексний аналіз результатів дослідження . Узагальнення досвіду.
- Оформлення та впровадження результатів дослідження. Розвиток творчої ідеї.
Форми роботи : творчі звіти, творчі портрети, конференції, педагогічні читання, методичні рекомендації, педагогічна рада (звіт)