Педагогічна радаформа роботи педагогічного колективу, з допомогою якої розв’язуються нагальні проблеми розвитку школи, зокрема удосконалення навчально-виховного процесу   та підвищення професійної майстерності вчителя.

                                 Педагогічна рада є вищим колегіальним органом управління школою,

                                 виявом громадської думки педагогічного колективу.

Педагогічні ради 2013-2014н.р.



ДАТА


ПИТАННЯ


ВІДПОВІДАЛЬНИЙ


1



30.08


  1.  Вибори секретаря педагогічної ради школи.
  2. Аналіз роботи школи в 2012-2013 навчальному році та завдання на наступний навчальний рік. Стратегія роботи школи над новим
    проблемним питанням. Перспективний план заходів переходу основної школи на
    роботу за новим Державним стандартом базової і повної загальної середньої
     освіти з 2013/2014 року на 2013-2017 роки.
  3. Затвердження плану роботи школи та робочого навчального плану, плану виховної роботи школи.
  4. Затвердження  регламенту роботи школи  Про організацію навчальної практики та екскурсій 

6.          Різне  ( індивідуальне навчання, оцінювання 2-, 5-класників)


А.В.Трофименко


 


Заступники



2



11.11

  1. Тематичне   питання. Використання  інноваційних технологій в сучасних умовах розвитку освіти.
  2. Про виконання рішень попередньої педради
ЗВР ЗНВР

3



26.12


  1. Про підсумки роботи школи в І семестрі 
     навчального року.
  2. Про визначення претендентів на нагородження  золотими та срібними медалями та отримання свідоцтв з відзнакою
  3. Стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів з предметів інваріантного компоненту, що вивчались протягом І семестру ( географія, астрономія, природознавство)
  4. Про  виконання рішень попередньої педради.

Заступники


 



4



17.02


 


  1. Про  виконання рішень попередньої педради.
  2. Про організацію державної підсумкової атестації в початковій школі.
  3. Про вибір гуманітарного предмета з інваріантної складової навчального плану на державну підсумкову атестацію за курс основної школи
  4. Про визначення профільного предмету для 
     проходження державної підсумкової атестації учнями 11 ( 12 ) класів
  5. Про вибір предметів з інваріантної складової навчального плану на державну підсумкову атестацію учнями 11 (12)класів

ЗНВР



5



07.04


  1. Про виконання 
     рішень попередньої педради
  2. Тематичне питання . Інноваційні підходи , основні орієнтири, чинники 
     та зміст виховання на сучасному етапі розвитку школи.

Заступники


6


 



29.05


  1. Результати навчальних досягнень учнів за ІІ семестр та навчальний рік
  2. про нагородження учнів 1-4 класів Похвальними листами «За високі досягнення у навчанні»
  3. Про випуск учнів 11(12) класів школи
  4. Про нагородження Випускників 11 класу золотими та срібними медалями
  5. Про нагородження випускників Похвальними грамотами "За високі досягнення при вивченнні окремих предметів”
  6. Стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів з предметів інваріантного компоненту, що вивчались протягом І семестру (астрономія, правознавство, інформатика) 

Заступники


 



7



13.06

  1. Про переведення учнів 5-8, 10,11 заочного класів


Заступник НВР


8



16.06




  1. Про  випуск зі школи учнів 9 класів



Заступник НВР




 

Матеріали педради

Листопад 

Використання  інноваційних технологій в сучасних умовах розвитку освіти 


Порівняльний аналіз традиційної та інноваційної педагогіки

 
Меню сайту
Форма входу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 221