Поради батькам першокласників - 2016 

Знайомтесь, вчителі першокласників 2016


ЗАГАЛЬНІ ПОРАДИ БАТЬКАМ ПЕРШОКЛАСНИКІВ

Вранці піднімайте дитину спокійно, з посмішкою та лагідним словом.

Не згадуйте вчорашні прорахунки, особливо мізерні, не вживайте образливих слів.

Не підганяйте її, розрахувати час — це ваш обов'язок, якщо ж ви цю проблему не вирішили, — провини дитини у цьому немає.

Не посилайте дитину в школу без сніданку: в школі вона багато працює, витрачає сили.

Коли щось не виходить, порадьтеся з учителем, психологом.

Відправляючи дитину до школи, побажайте їй успіхів, скажіть кілька лагідних слів без подібних застережень: «Дивись, поводь себе гарно!», «Щоб не було поганих оцінок!» тощо. У дитини попереду важка праця.

Зустрічайте дитину спокійно, не сипте на неї тисячу запитань, дайте їйрозслабитись (згадайте, як вам тяжко після важкого робочого дня). Коли дитина збуджена і хоче з вами чимось поділитись, не відмовляйте їй у цьому, вислухайте, на це ви не витратите багато часу. Якщо дитина замкнулась, щось її турбує, не наполягайте на поясненні її стану, хай заспокоїться, тоді вона все сама розкаже.

Зауваження вчителя вислуховуйте без присутності дитини. Вислухавши, не поспішайте сваритися. Говоріть з дитиною спокійно. При спілкуванні з дитиною не вживайте виразу: «Якщо ти будеш добре вчитись, то …» Часом умови ставляться важкі — й тоді ви опиняєтеся у неприглядному стані.

Протягом дня знайдіть (намагайтесь знайти) півгодини для спілкування з дитиною. В цей час найважливішими повинні бути справи дитини, її біль, її радощі.

У сім'ї повинна бути єдина тактика спілкування всіх дорослих з дитиною. Всі суперечки щодо виховання дитини вирішуйте без неї. Не зайвим буде почитати літературу для батьків, там ви знайдете багато корисного.

Завжди будьте уважними до стану здоров'я дитини, коли щось турбує її: головний біль, поганий стан. Найчастіше це об'єктивні показники стомлення, перевантаження.

Пам'ятайте, що діти люблять казки, особливо перед сном, або пісню, лагідні слова. Не лінуйтесь подарувати це для них. Це їх заспокоїть, зніме денне напруження, допоможе спокійно заснути і відпочити. Не нагадуйте перед сном про неприємні речі, про роботу. Завтра новийтрудовий день — і дитина повинна бути готова до нього. А допомогти в цьому їй повинні батьки своїм доброзичливим ставленням. Чекати ж якогось дива від дитини, радісних поривів душі, доброти треба терпляче, відшукуючи ці риси в дитині, постійно заохочувати її.

ПАМ’ЯТКА

 Учень їде у санаторій 

 1.             Класний керівник повинен повідомити адміністрацію школи про те, що учень їде в санаторій. При цьому вказати терміни перебування там дитини.

2.             Класний керівник бере у батьків учня заяву встановленого зразка на ім’я директора школи. До заяви додається копія путівки.

3.             На підставі заяви батьків видається наказ по школі про перебування учня школи у санаторії.

4.             Класний керівник за потребою пише характеристику на учня у санаторій

5.             Під час перебування учня у санаторії його відсутність відзначається у класному журналі позначкою «н» класним керівником на сторінках обліку відвідування  та вчителями школи на сторінках предметів. Учень є відсутнім з поважної причини.

6.             Питання оцінювання учня розглядається по прибутті , у кожному конкретному випадку.            

Якщо учень був відсутній протягом вивчення всієї теми, у колонку «тематична» ставиться «н/а», семестрова оцінка виставляється за результатами інших тематичних. 

Результати оцінювання, надані учнями за результатами навчання у санаторії, виставляються , в більшій частині випадків, як поточні оцінки у темі, що вивчається на даний час.             

Якщо учнем не була привезена виписка оцінок, то , в разі потреби, можуть бути призначені якісь додаткові роботи, але тільки у випадку крайньої потреби та за погодженням з батьками учня. В цьому випадку результати оцінювання узагальнюються наказом по школі.            

 Класний керівник доводить до відома вчителів , що викладають у класі дані довідки із результатами оцінювання рівня навчальних досягнень учнів у санаторії та зберігає довідку у папці контролю за відвідуванням учнями школи.

 Декілька способів як не братися за ремінь

 1. Будьте строгі і добрі

 Дитині простіше сприймати, що ви говорите, якщо у вас спокійний тон.

 2. Пауза

 Немає нічого поганого в тому, щоб сказати: «Я дуже зла, щоб вирішувати це зараз. Давай обговоримо це пізніше».

 3. Вчіть своїх дітей

 Замість того щоб карати за неслухняність, подумайте, як навчити їх слухатися. «Мені не подобається, що ти залишаєш свій скейт в коридорі. Наступного разу, будь ласка, віднось його відразу на балкон. Як мені допомогти тобі запам'ятати це?»

 4. Будьте позитивні

 Замість того, щоб говорити: «Скільки разів мені повторювати, щоб ти почистив зуби?» Говоріть: «Почисти зуби, а коли закінчиш – скажи мені, і я тебе покормлю».

 5. Пояснюйте, а не загрожуйте

 Даючи дитині короткі пояснення, чому вона повинна зробити те чи інше, ви даєте їй підставу для хорошої поведінки.

 6. Прагніть не злитися

 Замість того, щоб концентруватися на поганій поведінці свого маляти, розглядуйте конфлікти як можливість направити думки дитини в правильне русло.

 7. Давайте стимул

 Спонукайте дітей співробітничати за допомогою таких фраз, як: «Пора. Давай, ти з'їдеш з гори ще разок, і ми побіжимо додому. Я хочу ще встигнути зробити пиріжки».

 8. Будьте гнучкі

 Якщо ваш малюк запитує: «Можна я додивлюся мультик, а потім ми підемо гуляти?», будьте розумні. Якщо у вас є небагато часу, поступіться. Це прекрасний спосіб навчити дитину дипломатії.

 9. Не порівнюйте сили

 Немає нічого такого, що так закріпачує і такого мало продуктивного, ніж з'ясування стосунків зі своїм чадом.

 

 

 

 

 

 

Меню сайту
Форма входу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 221