Головна » Статті » Мої статті |
Порівняння навчальних програм з англійської мови на 3 клас (за 2004 та 2012 н.р.)
Порівняльна таблиця мовленнєвої компетенції на кінець 3 класу Згідно навчальної програми «Іноземні мови 2-12» Перун 2005 Лист МОН від 23.12.2004 №1/11-6611 Згідно навчальної програми «Іноземні мови 1-4» Видавничий дім «Освіта», 2012 АУДІЮВАННЯ - реагують на запитання, які вимагають відповідей “так/ні” чи інших простих відповідей; - розуміють мовлення вчителя у повільному темпі, з довгими паузами, підтверджені невербальними засобами; - розуміють інструкції, сформульовані ретельно та повільно на вербальному та невербальному рівні; - розуміють діалогічне мовлення в достатньо повільному темпі з довгими паузами та чіткою інтонацією; - розуміють основні ідеї віршованого чи писемного тексту, який звучить у повільному темпі за підтримкою невербальних засобів. Текст побудований на засвоєному матеріалі. - реагують на запитання, які вимагають відповідей “так/ні” чи інших простих відповідей; - розуміють інструкції, сформульовані ретельно та повільно на вербальному та невербальному рівні; - розуміють діалогічне мовлення в достатньо повільному темпі з довгими паузами та чіткою інтонацією; - розуміють основний зміст віршованого чи писемного тексту, який звучить у повільному темпі за підтримкою невербальних засобів. Текст побудований на засвоєному матеріалі. ГОВОРІННЯ МОНОЛОГІЧНЕ МОВЛЕННЯ - описують місце (помешкання, клас), явище (погода, свято), об’єкт (людина, сім’я, іграшки, предмети шкільного вжитку, тварини); - роблять короткий переказ змісту почутого, побаченого, прочитаного повідомлення, що містить знайомий мовний і мовленнєвий матеріал; - висловлюють вдячність, задоволення, спонукання; - повідомляють про виконання повсякденних дій та дій, що відбуваються в момент мовлення, в межах засвоєного мовного матеріалу та адекватно до тем спілкування; - спонукають до виконання дії (наказують, пропонують тощо); - вказують час дії (день, місяць, пору року); - коментують свої дії та дії інших людей. Обсяг висловлювання — не менше 6 речень. - використовують прості речення та фрази для того, щоб: - описують місце (помешкання, клас),явище (погода, свято), об’єкт (людина, сім’я, іграшки, предмети шкільного вжитку, тварин); - роблять короткий переказ зміступочутого, побаченого, прочитаного повідомлення, що містить знайомий мовний і мовленнєвий матеріал; - коментують свої дії та дії інших людей. Обсяг висловлювання – не менше 6 речень. ДІАЛОГІЧНЕ МОВЛЕННЯ - ставлять загальні та спеціальні запитання; - відповідають на них згідно з мовним матеріалом і відповідно до ситуації спілкування; - підтримують елементарне спілкування у межах мікродіалогів етикетного характеру; - висловлюють пропозицію та відповідають на чиюсь пропозицію згодою/незгодою; - висловлюють твердження і відповiдають на чиєсь твердження схваленням/несхваленням; - реагують на чіткі репліки вчителя, пред’явлені у відносно уповільненому темпі; - звертаються з проханням повторити фразу/слово або за роз’ясненням незрозумілого; - використовують стягнені форми, жести і міміку. Висловлення кожного співрозмовника — не менше 6 реплік, правильно оформлених у мовному відношенні. - ставлять загальні, спеціальні, альтернативні запитання, засвоєні в усному мовлення і відповідають на них згідно з мовним матеріалом і відповідно до ситуації спілкування; - підтримують елементарне спілкування у межах мікродіалогів етикетного характеру, а також мікродіалогів; Висловлення кожного співрозмовника - не менше 4-х-5-ти реплік, правильно оформлених у мовному відношенні. ЧИТАННЯ - знають алфавіт та основні звукобуквені зв’язки; - читають уголос та про себе з повним розумінням короткі прості тексти, що містять мовний матеріал, засвоєний в усному мовленні; - читають і розуміють нескладні короткі тексти, де значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки. Обсяг — не менше 200 друкованих знаків. - знають алфавіт та основні звукобуквені зв’язки; - читають вголос та про себе з повнимрозумінням короткі, прості тексти, що містять мовний матеріал, засвоєний в усному мовленні; - читають і розуміють нескладні короткітексти, де значення незнайомих слів роз-кривається з опорою на ілюстративний матеріал. Обсяг – не менше 150 друкованих знаків. ПИСЬМО - пишуть слова, словосполучення, короткі речення; - пишуть адресу; - оформляють лист, листівку-вiтання; - описують помешкання, погоду, свято, сім’ю, людину; - пишуть на слух до 6 речень. - пишуть слова, словосполучення,короткі речення; - пишуть адресу; - оформлюють лист, листівку-вітання; - пишуть самостійно або під диктовку до 5 речень. ПОРІВНЯНО З 2 КЛАСОМ ЗА НОВОЮ ПРОГРАМОЮ УЧНІ 3 КЛАСУ НА КІНЕЦЬ РОКУ ПОВИННІ ВМІТИ: Що стосується граматики: За старою програмою: За новою програмою: • Present Indefinite Tense • Вживання структур This – here That – there This is - these are That is – those are • Present Continuous Tense • Вживання прислівників часу • Присвійні (відносні та абсолютні) займенники • Утворення прислівників від іменників • На кінець року: Порівняння теп.неозн.часу та теп.трив.часу • Present Indefinite Tense • Вживання структур This – that These – those • Вживання прислівників часу • Присвійні займенники (відносні) • Past Indefinite Tense • Починають вчити таблицю неправильних дієслів • Future Simple Tense • На кінець року: Порівняння теп.неозн. часу, мин.неозн.часу та майб. неозн. часу | |
Переглядів: 891 | |
Всього коментарів: 0 | |