Головна » Статті » Мої статті

Порівняння навчальних програм з англійської мови на 3 клас (за 2004 та 2012 н.р.)
Порівняльна таблиця мовленнєвої компетенції на кінець 3 класу
Згідно навчальної програми «Іноземні мови 2-12» Перун 2005 Лист МОН від 23.12.2004 №1/11-6611 Згідно навчальної програми «Іноземні мови 1-4» Видавничий дім «Освіта», 2012
АУДІЮВАННЯ
- реагують на запитання, які вимагають відповідей “так/ні” чи інших простих відповідей;

- розуміють мовлення вчителя у повільному темпі, з довгими паузами, підтверджені невербальними засобами;

- розуміють інструкції, сформульовані ретельно та повільно на вербальному та невербальному рівні;

- розуміють діалогічне мовлення в достатньо повільному темпі з довгими паузами та чіткою інтонацією;

- розуміють основні ідеї віршованого чи писемного тексту, який звучить у повільному темпі за підтримкою невербальних засобів. Текст побудований на засвоєному матеріалі. - реагують на запитання, які вимагають відповідей “так/ні” чи інших простих відповідей;

- розуміють інструкції, сформульовані ретельно та повільно на вербальному та невербальному рівні;

- розуміють діалогічне мовлення в достатньо повільному темпі з довгими паузами та чіткою інтонацією;

- розуміють основний зміст віршованого чи писемного тексту, який звучить у повільному темпі за підтримкою невербальних засобів. Текст побудований на засвоєному матеріалі.

ГОВОРІННЯ
МОНОЛОГІЧНЕ МОВЛЕННЯ
- описують місце (помешкання, клас), явище (погода, свято), об’єкт (людина, сім’я, іграшки, предмети шкільного вжитку, тварини);

- роблять короткий переказ змісту почутого, побаченого, прочитаного повідомлення, що містить знайомий мовний і мовленнєвий матеріал;

- висловлюють вдячність, задоволення, спонукання;

- повідомляють про виконання повсякденних дій та дій, що відбуваються в момент мовлення, в межах засвоєного мовного матеріалу та адекватно до тем спілкування;

- спонукають до виконання дії (наказують, пропонують тощо);

- вказують час дії (день, місяць, пору року);

- коментують свої дії та дії інших людей.

Обсяг висловлювання — не менше 6 речень. - використовують прості речення та фрази для того, щоб:
- описують місце (помешкання, клас),явище (погода, свято), об’єкт (людина, сім’я, іграшки, предмети шкільного вжитку, тварин);
- роблять короткий переказ зміступочутого, побаченого, прочитаного повідомлення, що містить знайомий мовний і мовленнєвий матеріал;
- коментують свої дії та дії інших людей.

Обсяг висловлювання – не менше 6 речень.

ДІАЛОГІЧНЕ МОВЛЕННЯ
- ставлять загальні та спеціальні запитання;

- відповідають на них згідно з мовним матеріалом і відповідно до ситуації спілкування;

- підтримують елементарне спілкування у межах мікродіалогів етикетного характеру;

- висловлюють пропозицію та відповідають на чиюсь пропозицію згодою/незгодою;

- висловлюють твердження і відповiдають на чиєсь твердження схваленням/несхваленням;

- реагують на чіткі репліки вчителя, пред’явлені у відносно уповільненому темпі;

- звертаються з проханням повторити фразу/слово або за роз’ясненням незрозумілого;

- використовують стягнені форми, жести і міміку.

Висловлення кожного співрозмовника — не менше 6 реплік, правильно оформлених у мовному відношенні.
- ставлять загальні, спеціальні, альтернативні запитання, засвоєні в усному мовлення і відповідають на них згідно з мовним матеріалом і відповідно до ситуації спілкування;

- підтримують елементарне спілкування у межах мікродіалогів етикетного характеру, а також мікродіалогів;
Висловлення кожного співрозмовника - не менше 4-х-5-ти реплік, правильно оформлених у мовному відношенні.

ЧИТАННЯ
- знають алфавіт та основні звукобуквені зв’язки;

- читають уголос та про себе з повним розумінням короткі прості тексти, що містять мовний матеріал, засвоєний в усному мовленні;

- читають і розуміють нескладні короткі тексти, де значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки.

Обсяг — не менше 200 друкованих знаків. - знають алфавіт та основні звукобуквені зв’язки;

- читають вголос та про себе з повнимрозумінням короткі, прості тексти, що містять мовний матеріал, засвоєний в усному мовленні;

- читають і розуміють нескладні короткітексти, де значення незнайомих слів роз-кривається з опорою на ілюстративний матеріал.

Обсяг – не менше 150 друкованих знаків.

ПИСЬМО
- пишуть слова, словосполучення, короткі речення;

- пишуть адресу;

- оформляють лист, листівку-вiтання;

- описують помешкання, погоду, свято, сім’ю, людину;

- пишуть на слух до 6 речень. - пишуть слова, словосполучення,короткі речення;

- пишуть адресу;

- оформлюють лист, листівку-вітання;

- пишуть самостійно або під диктовку до 5 речень.

ПОРІВНЯНО З 2 КЛАСОМ ЗА НОВОЮ ПРОГРАМОЮ УЧНІ 3 КЛАСУ НА КІНЕЦЬ РОКУ ПОВИННІ ВМІТИ:



Що стосується граматики:
За старою програмою: За новою програмою:
• Present Indefinite Tense
• Вживання структур
This – here
That – there
This is - these are
That is – those are
• Present Continuous Tense
• Вживання прислівників часу
• Присвійні (відносні та абсолютні) займенники
• Утворення прислівників від іменників
• На кінець року:
Порівняння теп.неозн.часу та теп.трив.часу • Present Indefinite Tense
• Вживання структур
This – that
These – those
• Вживання прислівників часу
• Присвійні займенники (відносні)
• Past Indefinite Tense
• Починають вчити таблицю неправильних дієслів
• Future Simple Tense
• На кінець року:
Порівняння теп.неозн. часу, мин.неозн.часу та майб. неозн. часу
Категорія: Мої статті | Додав: Світлана_Станіславівна (29.03.2014) | Автор: Брушневська Світлана Станіславівна E
Переглядів: 891 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Меню сайту
Форма входу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 221