Головна » Статті » Мої статті

Інтелектуально-розважальна гра "Я люблю свою школу"
Інтелектуально-розважальна програма «Я люблю свою школу»


Мета:
*згуртувати класні колективи;
* викликати цікавість до історії та сьогодення школи
* спонукати до творчості та інтелектуального росту…
Обладнання:
• папір, ручки для команд
• картки для відповідей
• для журі «картка оцінювання»
• монети по 5 копійок та 2 скляні банки з надписом «Банк»
• 2 ноутбуки
• Відеоролик
• Фото для загадок
• Малюнок предметів
• Призи, дипломи…
Вед.
Привіт усім!
Хто не любить сумувати
Та не любить нудьгувати,
Тих турнір до себе кличе,
В гру веселую зіграти.
Вед.
Розум, спритність показати,
Дружбу, вірність довести
Та й себе не підвести.
Вед.
Редакція газети «Квасолька» вітає всіх іменинників з Днем народження. Адже сьогодні наша перша святкує 93 річницю. Святково-розважальну програму «Я люблю свою школу» будемо вести ми. Альбіна Янкович та
Вед.
Зоя Миколаївна.
Вед.
Скажете, що наша школа – давня жителька Нового Бугу, стара за віком, несучасна?
Вед.
Хто так думає, той помиляється на всі 100 відсотків.
Вед.
Наша перша молода, мудра, сучасна, надзвичайно талановита дама.
Вед.
До вашої уваги замальовки із життя школи – виступ артистів «Золотого ключика». Вітайте. «Єралаш»
«Єралаш» (ШТЕМ театрального колективу «Золотий ключик»
Вед.
А ще наша школа щаслива багатодітна мати.
Вед.
Так. Вона має розумних, кмітливих, веселих дітей-учнів. І в цьому ми сьогодні пересвідчимося.
Вед.
Ви готові побачити сьогодні веселий інтелектуально -творчий бій?
Вед.
За право бути переможцем у свій День народження змагатимуться збірна «А» та «Б» класів.
Вед.
Отож, вітайте оплесками команду «Абракадабру» та збірну «Б» класів «Бабракадабру».
Вихід команд
Вед.
До складу збірної «А» класів увійшли такі учні:
5 – Дмитро Белінський
6 – Анна Безсмертна
7 – Ольга Мікуляк
8 – Оксана Бондар
9 – Ліза Лушнікова
Капітан команди – випускниця 9-А класу десятикласниця Луговцова Юлія
Вед.
Збірна «Б» класів у складі таких учнів:
5 – Олександра Ісаєва
6 – Денис Шуляр
7 – Альвіна Мартем’янова
8 – Тетяна Карнаухова
9 – Яна Зуєва
Капітан команди – випускниця 9-Б класу десятикласниця Хрипко Дар’я
Вед.
Для підтримки команд є глядачі – прихильники «А» класів. Подайте голос ті, хто вболіває за команду «Абракадабра».
Вед.
Почуємо голос підтримки команди «Б» класів «Бабракадабри».
Прийміть вітання з Днем народження школи від Яни Зуєвої та Вікторії Дависвіч
Для вас звучить пісня «Європа»
«Європа» ( гурт дівчат)
Вед.
Змагання між командами оцінюватиме журі у складі:
• Алла Вікторівна Трофименко-директор школи
• Світлана Василівна Бурдєйна – заступник директора
• Нікіта Кияновський – творча особистість, учень 3- класу
• Анастасія Сербін -учениця 11 класу
Вед.
Контролювати час на конкурсі буде учень 11 класу ___________________________ .
По його сигналу треба буде припинити відповідь.
Вед.
Конкурсна програма пройде за кількома випробуваннями, кожне з яких буде оцінене балами. За сумою набраних балів буде обрано збірну-переможця.
Вед.
Час пройти перше випробування «Інтелект-розминка». Завдання за 15 секунд, порадившись, написати відповідь на питання

1. Неголений слон? (мамонт)
2. Фрукт, який людина завжди має при собі. (яблуко – в глазниці, очне)
3. Який острів «каже», що він одяг? (Ямайка)
4. Головне вбрання настільної лампи? (абажур)
5. Які тварини сплять з відкритими очима? (риби і змії)
6. Якщо складете 21-у, 18-у, 17-у літери азбуки, то отримаєте назву поеми Т.Г.Шевченка. Яка це поема? (“Сон”)
7. У назві якої річки є три ноти? (Місісіпі)
8. Казкові апартаменти, в які не вписувався ведмідь? (теремок)
9. Складова частина мозку Віні-Пуха? (стружки -опилки)
10. Улюблене видовище барана? (нові ворота)
11. На небі одна, на землі немає, у баби дві, у дівки нема. ( літера «Б»)
12. Жило триста котів і один чоловік. Скільки було там ніг? (дві у чоловіка, у котів – лапи)
Вед.
Журі оцінює ваші відповіді. А для нас музичне вітання Олега Печерського
(пісня)
Вед.
Правильні відповіді на питання такі: мамонт, яблуко – в глазниці, Ямайка,абажур, риби і змії, “Сон ,Місісіпі, теремок, стружки-опилки, нові ворота, літера «Б», 2 ноги
Вед.
Слово журі.
Вед.
Наступне випробування має назву «Я люблю свою школу». Питання, на які треба буде дати відповідь, взяті зі шкільного сайту. Кожна команда по черзі буде відповідати на своє питання. Правильна відповідь - 1 бал. Якщо її відповідь буде неправильна, то відповісти може команда суперників. В разі їх правильної відповіді-2 бали. 30 секунд на обговорення.
1. А. За якою адресою знаходиться наша школа? Назвіть вулицю та будинок.(Гребеннікова,27)
2. Б. Назвіть 3 цифри шкільного номера телефону. (9,4,1,7)
3. А. Скільки цьогорічних переможців олімпіади з української мови та літератури? (5)
4. Б. Скільки років у листопаді виповнилося колишньому директору школи Раїсі Іванівні Соколовій? (70)
Вед.
Наступний етап «Хто точніше»? Завдання сказати точну відповідь на питання. Хто найточніше – 2 бали, хто ближче до відповіді-1бал.

• А Скільки вчителів працює в школі на даний час? (54)
• Скільки у школі класних колективів? (25)
• Скільки учнів навчається в школі? (647)
• В якому році здана новобудова школи? (1977)
• Скільки слів у І куплеті Гімну школи? (22)
• В якому місяці 2011 року директором школи стала А.В.Трофименко?(травень)
Вед.
Журі працює над оцінюванням. А для вас іще один іспит. Поки звучить музичний вітальний номер, ви повинні на картці написати якомога більше вчителів, котрі були учнями нашої першої школи. Отож, до робота. А для вас «Фокстрот» на трубі виконує Іван Богдан.
(муз. номер- труба)
Вед.
Здайте, будь ласка, ваші картки. Команда «Абракадабра» дала такі відповіді.(зачитуємо).
Збірна «Б» назвала таких вчителів-випускників. (зачитати). В сумі «А»- ___________.
«Б»-______________.
Вед.
Слово журі для попередніх підсумків.
Вед.
Час команді пройти спортивний іспит. Завдання: сформувати «Банк» шкільний. Влучно кинути монети до скляних банок («Банк»). Кожен має право кинути 2 монети…
Журі підраховує монети.
Вед.
Прийшов час творчому випробуванню. «Кіностудія» Уявімо, що ви працюєте над створенням нового анімаційного фільму. Вам потрібно його озвучити. Тому, переглянувши епізод із мультфільму «Смішарики», ви запропонуєте його жартівливе озвучення. Тема «У школи День народження».
Вед.
Школу з Днем народження прийшли привітати веселі бабці.
(муз.номер)
Вед.
Конкурс капітанів: ”У кого краща пам’ять”
Капітанам команд показують картинку з 20 різними предметами. За музичний номер. Вони повинні записати на листку, що запам’ятали з побаченого.
(Оцінюється в 2 бали).
Вед.
Конкурс для глядачів-вболівальників. По 3 представника. Завдання:першим відгадати назву казки
Казка
1. ... про те, як кохання перетворює звіра в людину ("Аленький цветочек"або «Красуня та Чудовисько»)
2. ... про першу жертву невдалого вкладу грошей («Буратіно»)
3. ... про фермерське господарство по вирощуванню овочів («Ріпка»)
4. ... про преваги кам'яної будівлі над солом'яною («Три поросяти»)
5. ... про нелегкий шлях хлібобулочних виробів до споживача («Колобок»)
6. ... про перенаселення житлової площі, що привело до руйнування приміщення («Рукавичка»)
7. ... про стрімку кар'єру жінки з приморського краю (Стара з казки "Казка про рибака і рибку")
8. ... про дівчину, яка тричі ледве не вступила в нерівний шлюб, але потім все-таки знайшла свого принца («Дюймовочка»)
Вед.
Конкурс «Ти – мені, я – тобі» Скласи 12 пазлів листівки суперника, прочитати вірш-вітання із 4 рядків. Хто швидше- 2 бали.
Вед.
Наступним іспитом буде знання працівників школи. До вашої уваги фрагменти зовнішнього вигляду працівників школи. Ви повинні сказати, хто це. Увага команда «Б»… «А». (фотоколаж)
Вед.
Останнє випробування має назву «Перевертні». Вам потрібно відгадати зашифровану назву художнього фільму, відомого афоризму, використавши антоніми чи протилежні поняття.
1. Чорний місяць океану.( «Біле сонце пустелі»)
2. Проти одного вовка ( «За двома зайцями»)
3. Одноразово із різних морів не виїдеш (Двічі в одну річку не війдеш)
4. Кішка-ворог тварин ( Собака-друг людини)
5. Два горобця осінь створюють ( Одна ластівка весни не робить)
6. Розумні зуби ногам друзі (Дурний язик голові не приятель)
7. Як від стелі квасолею (Як об стіну горохом)
8. Війна закінчується сльозою (Дружба починається з посмішки)
Вед.
Ось і добіг кінця наш турнір. Журі готове оголосити результати. Надаємо йому слово.
(Слово журі. Нагородження)
Вед.
…Вітаймо, в першу чергу, нашу школу з Днем народження…Дякуємо, за цікаво проведений час разом.

Музичні номери розмежовують етапи, стають веселим супроводом деяких випробувань.
Категорія: Мої статті | Додав: Зоя (02.12.2013)
Переглядів: 1290 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 1
1 Зоя  
1
Задля повного враження про турнір, перегляньте відеоролик на сторінці "Виховна робота. Шкільна газета "Квасолька".

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Меню сайту
Форма входу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 221